افتتاح زمين چمن اردوگاه شهيد صدوقي سانيج


یزدفردا :زمين چمن مصنوعي اردوگاه شهيد صدوقي سانيج افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد در مراسمي زمين چمن مصنوعي اردوگاه شهيد صدوقي سانيج افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.


مديركل آموزش و پرورش استان در اين مراسم گفت زمين چمن اردوگاه شهيد صدوقي در ابعاد 20 در 40 مترو با اعتبار 500 ميليون ريال احداث شده است.


محمدكاظم رحيمي نژاد افزود اردوگاه شهيد صدوقي سانيج يكي از دو اردوگاه استان يزد است كه هم اكنون ظرفيت پذيرش روزانه 200 نفر را دارد و تنها اردوگاه استاني در منطقه ييلاقي است.


وي از پيشرفت 70 درصدي كار احداث امكانات شبانه روزي در اين اردوگاه خبر داد و افزود ساخت خوابگاه اردوگاه شهيد صدوقي در سه طبقه و با زيربناي 2500 متر از سال 85 آغاز شده و تاكنون 4 ميليارد و 800 ميليون ريال هزينه گرديده است و تقريبا 70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته كه با بهره برداري از اين امكانات ظرفيت پذيرش اردوگاه به 350 نفر خواهد رسيد.


رحيمي نژاد افزود اين مجموعه داراي آشپزخانه، سالن پذيرايي، سردخانه، انبار مواد غذايي، تاسيسات جانبي، سالن اجتماعات، اتاق جلسات، 6 خوابگاه با ظرفيت 150 نفر و 7 واحد سوئيت است كه براي تکمیل آن 2 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار ديگر نياز است كه با بهره برداري آن اردوگاه از حالت فصلي خارج و در طول سال خدمات آموزشي، پرورشي و رفاهي به دانش آموزان ارائه خواهد داد.


مديركل آموزش و پرورش از ساخت منبع ذخيره آب اردوگاه با اعتبار 400 ميليون ريال از اعتبارات خشكسالي خبر داد و افزود از ابتداي ارديبهشت امسال تاكنون 3500 نفر از اين اردوگاه استفاده كرده اند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا